رستوران‌های پیشین مک‌ دونالدز امروز (یکشنبه) در مسکو با نام تجاری جدید «خوشمزه و بس» (Vkusno & tochka) که به معنی به روی عموم باز شد.

خوشمزه و بس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، ۱۵ رستوران با نام تجاری جدید در پایتخت روسیه افتتاح شد و انتظار می‌رود تعداد بیشتری از این رستوران‌ها در سراسر کشور افتتاح شوند.

«خوشمزه و بس» اعلام کرد که ۵۰ رستوران دیگر نیز روز دوشنبه (فردا) باز خواهند شد.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که مک دونالدز در ۱۶ مه اعلام کرد که فعالیت‌های خود را در روسیه در پاسخ به غائله اوکراین که در ۲۴ فوریه آغاز شد، تعطیل می‌کند.

اولگ پاروف، مدیرعامل «خوشمزه و بس» گفت که این فست فود زنجیره‌ای قصد دارد تا ۲۰۰ رستوران در روسیه تا پایان ژوئن و همه ۸۵۰ رستوران خود را تا پایان تابستان بازگشایی کند.

پاروف در یک کنفرانس رسانه‌ای گفت: «هدف ما این است که مهمانان ما تفاوتی در کیفیت یا محیط احساس نکنند.»

او افزود: «شرکت از من خواست که اول از همه، تعداد کارمندان را حفظ کنم تا کار برای مردم فراهم باشد. این کاری است که من می‌خواهم انجام دهم.»

پاروف که در فوریه، هفته‌ها قبل از حمله مسکو به اوکراین در ۲۴ فوریه، به‌عنوان مدیرعامل مک‌ دونالدز روسیه منصوب شد، گفت: «این فست‌فود زنجیره تغییر نام‌گذاری‌شده، فضای داخلی مک‌ دونالدز قدیمی خود را حفظ، اما هرگونه اشاره به نام گذشته آن را حذف خواهد کرد.»

بازگشایی این مراکز، سه دهه پس از افتتاح مک ‌دونالدز برای اولین بار در مسکو، می‌تواند آزمونی باشد برای این که چگونه اقتصاد روسیه با موفقیت می‌تواند خودکفاتر شود و در برابر تحریم‌های غرب مقاومت کند.

کد خبر 682864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha